پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفتند: رعایت حق و خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه مسئولان دولتی بوده و از هیچ تلاشی در راه خدمت به مردم نباید فروگذاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از هسته گزینش اداره‌کل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به آموزه‌های قرآن اظهار داشتند: خداوند متعال آنچه در قرآن کریم بیان کرده مشتمل بر حقایقی است که تنها با عمل کردن به آن می‌توان به سعادت دست‌یافت.

معظم له شرط هدایت و عاقبت‌ بخیری را خواست قلبی افراد دانستند و افزودند: تنها با بیان و حضور پای سخنان بزرگان نمی‌توان به هدایت واقعی دست پیدا کرد و انسان باید باجان و دل در طلب هدایت و بهره بردن از آموزه‌های قرآن بود و در عمل این خواست قلبی را به اثبات برساند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به حساسیت مسئولیت گزینش در آموزش‌وپرورش تصریح کردند: گزینش معلمان برای تربیت نسل آینده کشور یکی از خطیرترین مسئولیت‌هایی است که کسی می‌تواند به عهده بگیرد.

ایشان  رعایت حق را مهمترین هدف مسئولان در این سمت دانست و خاطرنشان کردند: باید در هر پرونده‌ای که به شما ارجاع داده می‌شود تنها به حفظ حق توجه کنید تا به حقوق دیگران تجاوزی نشود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کردند: هرگز نباید مسئله رفاقت و دوستی وارد مقوله کاری شده و به خاطر مناسبات اجتماعی حقی در این مرکز پایمال شود.

ایشان خدمت به خلق مهم‌ترین عامل خوشنودی خداوند دانستند و گفتند: خدمت و محبت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با توصیه به انجام به‌موقع فرایض الهی بیان کردند: خواندن اول وقت نماز باعث گشایش در همه امور بوده و باید در همه ادارات دولتی و غیردولتی نسبت به نماز جماعت و خواندن نماز اول وقت توجه و پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha