پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانیون رزمی تبلیغی عراقی

حوزه/ رزمندگان عراقی تاکید کردند: پیام ما برای تمام تروریست ها این است که دیر یا زود از تمام شما انتقام می گیریم و یک وجب از خاک مقدس عراق را در اختیار شما نمی گذاریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از فضلای حوزه علمیه نجف اشرف وابسته به کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق از منطقه عملیاتی پاکسازی منطقه مطیبیجه در شمال شرق سامرا بازدید کردند.

شیخ یوسف المیاحی مسئول محور سامرا در کمیته ارشاد گفت: اوضاع امنیتی و نظامی مناطق شرق سامرا به برکت حضور نیروهای مشترک عراقی بسیار بهبود یافته است.

وی افزود: ما توانستیم از نیروهای لشکر حضرت عباس(ع) در محور عملیاتی پاکسازی مطیبیجه بازدید کنیم و سلام و توصیه های مرجعیت شیعه را به رزمندگان برسانیم و دلاورمردان لشکر حضرت عباس(ع) نیز در این دیدار به ما تاکید کردند که تروریست های داعش افرادی ترسو و بزدل هستند و اگر ذره ای مردانگی و شجاعت داشتند از میدان فرار نمی کردند و چگونه مرد باشند در حالی که آنها فقط زنان و کودکان را می کشند و بویی از انسانیت و اخلاف نبرده اند و پیام ما برای تمام تروریست ها این است که دیر یا زود از تمام شما انتقام می گیریم و یک وجب از خاک مقدس عراق را در اختیار شما نمی گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha