شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست شورای معاونین حوزه علمیه خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ مدیر و شورای معاونین حوزه علمیه خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیر و شورای معاونین حوزه علمیه خوزستان، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در راستای ارائه گزارش عملکرد سال جاری، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌های معاونت‌های مدیریت استانی خوزستان پرداخت.

وی با بیان اینکه در اقصا نقاط استان خوزستان مبلغ طرح هجرت بلند و کوتاه‌مدت وجود دارد، گفت: این مبلغین به طور شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مکتب تشیع و بصیرت زایی در میان مردم هستند.

همچنین حجت الاسلام آل عامر، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به چشم‌انداز حوزه های علمیه، از تدوین برنامه ۵ سال حوزه علمیه خوزستان، خبر داد و اظهار داشت: پس از هماهنگی با دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه کشور، مقرر شد که چشم‌انداز و برنامه‌ای ۵ سال برای حوزه علمیه خوزستان تدوین شود و هم اکنون این برنامه جهت ارائه به شورای حوزه علمیه خوزستان، در حال آماده سازی می باشد که در همین راستا، شورای معاونین با اعضای شورای حوزه علمیه خوزستان، دیدار کرده و از نظرات آنها، استفاده می نماید.

بنا بر این گزارش، در ادامه این نشست، معاونین «تبلیغ»، «امورصیانتی»، «آموزش»، «تهذیب»، «امور طلاب» و «اداری مالی» به ارائه گزارشی از عملکرد یک سال خود پرداختند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، آیت الله موسوی جزایری، از تلاش ها و اقدامات بسیار مطلوب معاونت‌های مدیریت استانی حوزه علمیه خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha