پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ ۳۳ برگزیده بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج قم در مرحله استانی، در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام مجید شرفی  معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن بسیج اظهار داشت: یکی از اهداف و محتوا‌های حلقه‌های صالحین که بسیار مورد سفارش و تاکید مقام معظم رهبری است، ترویج مباحث قرآنی بخصوص در نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: در همین راستا بیست و پنحمین دوره مسابقات قرآنی بسیج استان با حضور حدود ۱۲۰۰ شرکت کننده در حوزه‌های مقاومت بسیج و در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، ۲۰ جزء و ۱۰ جزء و تفسیر سوره حجرات آغاز شد و سپس برگزیدگان این مرحله، در سطح نواحی بسیج به رقابت پرداختند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: ۱۳۰ نفر راه یافته از نواحی به مرحله استانی در رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در بخش خواهران و برادران، طی هفته بسیج سال جاری رقابت کردند و از بین آنها، ۳۳ نفر توانستند عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: نفرات اول هر رشته به جز رشته تفسیر که استانی بود، در مسابقات کشوری که اواخر بهمن ماه از سوی سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام شرفی یادآور شد: ۳۳ برگزیده مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی، طی مراسمی با حضور مسئولان سپاه و بسیج در مرکز آموزشی شهید آیت الله سعیدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha