پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید موسی حسینی کاشانی / نشست خبری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری ویژه برنامه های جشنواره هفته قرآن و عترت در اسفندماه سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به جهت استقبال هنرمندان و فرهیختگان و فعالان فرهنگی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی همچنین با بیان این که جشنواره هفته قرآن و عترت قم، 12 تا 18 اسفند ماه برگزار می شود، افزود: آخرین روز این هفته، ١٨ اسفند مصادف با ٢٠ جمادی الثانی سالروز میلاد باسعادت دختر گرامی پیامبر بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد و برنامه پایانی هفته مذکور نیز به میزبانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این بارگاه ملکوتی برگزار می گردد.

حسینی کاشانی ادامه داد: البته با توجه به انجام برنامه های متعدد در اسفندماه امسال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه های استان، تصمیم گرفته شد تا آیین اختتامیه این هفته به صورت رسمی در ٣٠ فروردین ماه سال ١٣٩٧در شب ولادت باسعادت سیدالشهدا(ع) برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به تعدد نهادهای همکاری کننده در برگزاری این هفته در قم ابراز داشت: هفته قرآن و عترت استان قم با همکاری دستگاه هایی همچون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای توسعه قرآنی استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، اداره امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش، اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان قم، صدا و سیمای مرکز قم، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن ادبی، انجمن عکاسان، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن خوشنویسان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان قم برگزار می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha