پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین-سمنان

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه با شیوه‌های متنوع، در محیطی نشاط‌آور کودکان را به اقامه نماز تشویق کنیم، گفت: راه‌های ترویج نماز برای کودکان گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین گشایش خانه بازی نیایش (مهد نماز) زیر نظر ستاد اقامه نماز استان سمنان در مسجد المهدی، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که لازم و ضروری است آموزش نماز و مفاهیم دینی از سنین کودکی شروع شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: با شیوه‌های متنوع همراه با بازی و شادی در محیطی نشاط‌آور کودکان را به اقامه این تکلیف الهی تشویق کنیم.

وی افزود: کودکان آینده‌سازان جامعه ما هستند و باید با معارف الهی و آموزه‌های دینی آشنا و به‌سوی آن سوق داده شوند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین خاطرنشان کرد: هنگامی‌ که کودکان با معارف الهی و آموزه‌های دینی آشنا و به‌ سوی آن سوق داده می‌شوند، می‌توانند با رفتار خود به ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در خانواده بپردازند که درنتیجه والدین نیز از تأثیر این آموزه‌ها بی‌نصیب نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه با شیوه‌های متنوع، در محیطی نشاط‌آور کودکان را به اقامه نماز تشویق کنیم، گفت: راه‌های ترویج نماز برای کودکان گسترش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha