پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی وی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: کوتاه آمدن در برابر دشمن سبب گستاخی بیشتر او می شود؛ چراکه با دخالت در مسائل داخلی کشور همچون دخالت درمسائل مربوط به حقوق زنان و حقوق بشر و البته به تازگی مطرح کردن حقوق هم جنس بازان نیز پیش می آیند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با اینگونه خباثت های غرب و سایر دشمنان جمهوری اسلامی، اقتدار و ایستادگی همه جانبه می باشد و مادامی که با بدعهدی سعی در به حاشیه کشاندن ایران را دارند باید آگاه بود و دانست که اگر عرصه از سوی جمهوری اسلامی خالی شود، دشمن با تمام قوا به میدان می آید.

وی افزود: آنچه که مشخص است مجهز بودن دشمن به آخرین سیستم های دفاعی است و سعی در خلع سلاح سازی ایران  همچون عراق و لبنان دارد که در مقابل، ایران نیز لازم است با به نمایش گذاشتن اقتدار دفاعی خود در منطقه و حفظ قدرت بازدارندگی خویش اجازه اجرای این دسیسه را به دشمن ندهد.

وی ادامه داد:  راه اندازی مثلث عبری_عربی_غربی در منطقه خاور میانه، از جانب دشمن که در سه راس آن آمریکا، اسرائیل و عربستان قرار گرفته اند، هیچگاه نه تنها نفعی برای ایران در پی نداشته؛ بلکه سبب بسیاری از مشکلات جمهوری اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی خاطرنشان کرد: آنچه که از رفتارهای آمریکا در طول سال های پس از انقلاب و یا حتی پیش از آن در قبال ایران شاهد بوده ایم نتایجی جز آشوب و فتنه نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به مسئله امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و تاثیر آن در بحران‌های اقتصادی جامعه و اصلاح مدیریت‌ها اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از بزرگترین واجبات در جامعه اسلامی است که از جایگاه بسیار والایی برخوردار بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ما باید نگاهمان را به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تغییر دهیم و این تغییر نگاه بدان معناست که تنها به شناخت چندین معروف و یا منکر خاص بسنده نکرده و نگاهمان را نسبت به معروف‌ها و منکرهای جامعه گسترش دهیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha