چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌شمالی تأکید کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام ازجمله پیشرفت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و طعم شیرین دهه فجر باید به مردم چشانده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری پیش از ظهر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بجنورد اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام ازجمله پیشرفت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و طعم شیرین دهه فجر باید به مردم چشانده شود.

وی با بیان اینکه امروزه تنها سد محکمی که مردم در جامعه گوش به فرمان و حرف آن هستند شخص مقام معظم رهبری است‌، افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن نظام انجام می‌دهد و تنها راه خنثی کردن این برنامه دشمن اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه است.

حجت‌الاسلام سالاری اطاعت از ولایت‌فقیه را وظیفه شرعی و نه حاکمیتی خواند و تصریح کرد: عمل کردن بر خلاف فرامین رهبری شرعاً حرام است و هر مسئولی که عملاً و قلبا به ولی‌فقیه اعتقاد نداشته باشد آن مسئولیت و حقوق دریافتی بیت‌المال شرعاً حرام است.

وی با تأکید بر اینکه همگان در زیر پرچم و اطاعت از ولایت‌فقیه باید به خدمت برای مردم بپردازند، چارچوب خدمت را ذیل تصمیمات ولایت‌فقیه دانست و گفت: بهترین نوع حکومت در زمان حاضر و غیبت امام زمان (عج) با توجه به ادله عقلی و شرعی حکومت ولایت‌فقیه است که کامل‌ترین نوع حکومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌شمالی اظهار داشت: ولایت‌فقیه و شخص رهبر انقلاب در صف اول مقابله با دشمنان ایستاده است و سد محکمی در برابر دشمنان و حملات آن‌ها هستند.

وی با اشاره به برخی از شبهه پراکنی‌های اخیر در انتصاب رهبری افزود: قانون اساسی با رأی مردم اصلاح شد و این انتخاب برای همیشه ماندگار شد که در زمان فعلی نیز مردم گوش‌به‌فرمان سخنان رهبری هستند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به حضور قریب به 25 هزار نفری در راهپیمایی 13 دی‌ماه بجنورد گفت: حضور پرشور و خودجوش مردم خراسان ‌شمالی و به‌خصوص مرکز استان در راهپیمایی 13 دی در خاموش کردن فتنه برنامه‌ریزی‌شده بسیار اثرگذار بود و آتش فتنه خاموش شد.

وی با بررسی چرایی شکل‌گیری فتنه اظهار داشت: عدم‌تشخیص اولویت‌ها در حل مشکلات یکی از ریشه‌های ایجاد مشکلات است که همه مسئولان در بخش‌های مختلف نظام باید برای رفع آن‌ها اقدام کنند که البته قوه مجریه به‌عنوان نیروی اجرایی در رأس پیکان برای حل مشکلات قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌شمالی با تأکید بر اینکه باید همه دستگاه‌های نظام دست در دست هم دهند تا مشکلات حل شود، افزود: امیدآفرینی و بیان دستاوردهای نظام ازجمله مباحث اصلی است و باید برای رفع مشکلات موجود نیز برنامه‌ریزهای لازم انجام شود.

وی ایجاد موج رسانه‌ای دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی را نیازمند عمل متقابل دانست و تصریح کرد: مردم و مسئولان باید بیش‌ازپیش هوشیار باشند تا افکار عمومی تشویش نشود و در این فتنه ناکارآمدی و بدعهدی آمریکا برای دولتمردان و مردم ایران مشخص‌تر شد

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha