جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقتصاد مقاومتی ۱۱۱

حوزه/ عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: آنچه مسلم است این که خام فروشی نفت در تعارض آشکار با اهداف اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اکبر ابدالی طی سخنانی در نشست اقتصاد مقاومتی که به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسجد المهدی (عج) قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در حال حاضر همه کشور‌های پیشرفته جهان با عمل به شاخصه های کلیدی اقتصاد مقاومتی پیشرفت کرده اند و ما نیز برای رشد و توسعه باید همین راه را برویم تا شاهد اقتصادی درون زا و برون گرا باشیم که بر مشکلات خود بتواند به خوبی فائق شود.

وی افزود: ما در کشور نسل جوان نخبه‌ای داریم که می‌توانیم به وسیله آن‌ها به هر علم و تکنولوژی که می‌خواهیم دست یابیم اما متاسفانه برخی از مسئولان این حقیقت را باور ندارند که ما می توانیم با تکیه بر داشته های خود به رشد مناسب اقتصادی دست پیدا کنیم.

این کارشناس مسایل اقتصادی همچنین گفت: از سویی خود مسئولان و مردم باید از تولیدات و کالای داخلی حمایت و مصرف کنند تا جوانان کشورمان بیکار نباشند.

وی اضافه کرد: کسانی که با واردات کالا‌های خارجی به تولیدات داخلی ضربه می زنند، این ها چه بدانند یا ندانند به کشور خیانت می کنند چرا که ما با تقویت تولید داخل و تبلیغ مصرف آن می توانیم اقتصاد خود را قوی کرده و مشکل بیکاری و رکود را حل کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha