جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ مرحله شهرستانی مسابقات قرآن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اسفندماه امسال در استان دارالعباده یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مرحله شهرستانی مسابقات قرآن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اسفندماه امسال در استان دارالعباده یزد برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با اعلام این خبر افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

عبدالکریم لک ضمن برشمردن فضیلت های بی شمار  قرآن کریم به عنوان معجزه پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) گفت: این کتاب آسمانی هدیه ای ارزشمند از سوی پروردگار متعال به تمام بندگان است که به وسیله تعالیم انسان ساز آن تمدن بشری شکل گرفت.

وی تاکید کرد: یقینا تدبر در آیات و سوره های مختلف قرآن کریم ضمن آنکه آرامشی وصف ناپذیر به انسان می دهد، پنجره ای تازه از علوم مختلفه را به روی او می گشاید.

مدیر روابط عمومی بنیاد استان یزد از عموم خانواده های شاهد و ایثارگر علاقمند به شرکت در این مسابقات دعوت کرد تا 5 اسفنماه با مراجعه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ثبت نام در این رویداد قرآنی اقدام کنند

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha