جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خزاعی قهستان

حوزه/ ظهر امروز با حضور مردم شهرستان بیرجند مراسم چهلم شهید کاردیده که در درگیری با اشرار مسلح در منطقه سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان به شادت رسیده بود، برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام مصیب خزاعی در مراسم چهلم شهید کاردیده اظهار داشت: نیروهای مسلح، امروز بازوان قوی و توانمند جمهوری اسلامی ایران و نگهبانان امنیت مردم هستند و همه باید قدردان این مجاهدت ها باشیم.

وی امنیت و اقتدار کنونی ایران را حاصل جانفشانی شهدا و تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و افزود: اگر امروز قدر نعمت امنیت را ندانیم، این امنیت از دست خواهد رفت.

امام جمعه قهستان گفت: امروز کسانی که دنبال کاهش اقتدار دفاعی و بازرسی از مکان های نظامی ایران هستند، نمی توانند این اقتدار را ببینند، البته باید هوشیار بود و نگذاشت به این امنیت خدشه وارد شود.

حجت الاسلام خزاعی همچنین از تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در برخورد قاطعانه با آشوبگران قدردانی کرد و گفت: با تلاش مقتدرانه این نیروها، جلوی فتنه ها و ناامنی ها گرفته شد.

وی با بیان اینکه در روز قیامت سه گروه علما، انبیاء و شهدا شفاعت می‌کنند، ادامه داد: شهدا از رزق و روزی بهشتی استفاده می‌کنند و از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

حجت الاسلام خزاعی افزود: تمام شهدایی که دنبال خدمت به خلق باشند و جان خود را در این مسیر از دست بدهند جایگاه بالایی دارند حکومت با امنیت برقرار است و امنیت اکسیژن جامعه می‌باشد و بدون این اکسیژن کسی نمی‌تواند بهره‌ای ببرد.

گفتنی است، استواریکم شهید هادی کاردیده 17 آذر در درگیری با اشرار مسلح در منطقه سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha