چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر

حوزه/ حجت الاسلام سپهر، ۲۷ دی سال ۵۷ را آزمون قبولی مردم اهواز در همراهی با امام امت دانست و گفت: قیام مردم اهواز چهارشنبه سیاه، یک حرکت جامع انقلابی بود که این‌گونه حرکات باید بیش از پیش توسط فعالان فرهنگی و مساجد گرامی داشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امروز در آیین گرامیداشت ۲۷ دی‌ماه سالروز «چهارشنبه سیاه اهواز»، با بیان اینکه «۲۷ دی» یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ اهواز است، اظهارداشت: این روز تلخ اما باشکوه، آزمونی بزرگ برای مردم اهواز بود که روحیه ولایت‌پذیری و مبارزه با حکومت فاسد و جبار را به منصه ظهور رساندند.

وی «۲۷ دی سال ۵۷» را آزمون قبولی مردم اهواز در همراهی و حرف‌شنوی از امامت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: عشایر عرب خوزستان به تبعیت از فتوای مرجعیت وقت به مبارزه با اشغالگران انگلیسی پرداخته و بنیه‌های نظام طاغوتی را از بین بردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، قیام مردم اهواز در ۲۷ دی‌ماه سال ۵۷ را یک حرکت جامع انقلابی عنوان کرد و افزود: این حرکات انقلابی باید بیش از پیش توسط فعالان فرهنگی و مساجد گرامی داشته شود، تا نسل جوان جامعه از رشادت‌های گذشتگان خویش آگاه و بر این روحیه استوار باقی بمانند.

حجت الاسلام سپهر، با تأکید بر اینکه مردم کلان‌شهر اهواز، در راه‌اندازی حرکات انقلابی پیش‌گام تر از سایر کلان‌شهرهای کشور هستند، اظهارداشت: إن‌شاءالله این حرکت‌های انقلابی مردم اهواز بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گرفته و دولتمردان نیز در راستای رفع مشکلات عدیده ملت غیور خوزستان به‌ویژه اهواز تلاش مضاعف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha