جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی عنایت نژاد

حوزه/ استاد مدرسه علمیه قروه درجزین گفت: دشمنان در جهت عقب نشینی ایران اسلامی از آرمان های والای الهی خود تلاش بسیاری داشته که همواره با حضور جدی و با اقتدار مردم پاسخی محکم شنیده و امید خود را از دست داده اند.

حجت الاسلام مهدی عنایت نژاد استاد مدرسه علمیه قروه درجزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری بیان داشت: مردم نسبت به برنامه های دشمن بسیار بصیر هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا به حال دشمنان بسیاری داشته و داریم، چرا که منافع آن ها با پیروزی انقلاب با خطر جدی مواجه شده و در برخی از مسایل دیگر منفعتی در ایران اسلامی ندارند.

استاد مدرسه علمیه قروه درجزین گفت: دشمنان در جهت عقب نشینی ایران اسلامی از آرمان های والای الهی خود تلاش بسیاری داشته که همواره با حضور جدی و با اقتدار مردم پاسخی محکم شنیده و امید خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد: نظامی که به پشتوانه مردم تشکیل شده باشد همواره مردم در تمامی مشکلات حامی این نظام است و باید مسؤولان هم قدر دان این نعمت بزرگ بوده و همواره به دنبال رفع مشکلات کشور باشند.

حجت الاسلام عنایت نژاد تبیین کرد: از آغاز انقلاب اسلامی شعار ها بر مبنای مشکلات مردم سر داده شد که همواره باید این شعارها مد نظر همه مسؤولان نظام بوده تا بیش از پیش جوابگوی مشکلات مردم باشند.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی و مشکلات اقتصادی همواره مردم حامی اسلام و انقلاب بوده و با صبوری توانستیم از صد همه مشکلات گذر کنیم.

حجت الاسلام عنایت نژاد بیان داشت: با شعار و شعار زدگی نمی توان اداره کشور را به عهده گرفت بلکه باید با درک صحیح از نیازها و مشکلات مردم برنامه ای مدون و عملی همراه با تلاش جدی است که می توان این مشکلات را حل کرد.

وی در پایان افزود: مردم ایران اسلامی همان مردم سال 57 بوده که تا پای جان پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب هستند و این انتقاد ها به اصل نظام نبوده بلکه متوجه مشکلات اقتصادی بوده که بعضی از این مساله سوء استفاده کرده و نیت های خصمانه خود را در جمع مردم با ایجاد تشنج و نا آرامی بروز داده اند که باید از مردم تفکیک داده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha