پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله جواد فاضل لنکرانی

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: من كاري به مسائل جناحي و اختلافات سياسي ندارم، اما از باب اينكه انصاف بايد رعايت بشود، بنده به سهم خود از رئیس جمهور تشكر مي‌كنم كه اين مسئله را اصلاح كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سخنان آيت الله فاضل لنكراني عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پيرامون توضيح و تصحيح  سخنان رئيس جمهور به این شرح است:

ما روز يكشنبه نقدي بر كلمات رياست محترم جمهوري داشتيم و واقعاً آنچه را كه گفتيم از باب دغدغه‌ي دين بود، از باب اين بود يك طلبه وقتي ببيند يك حرفي به عنوان دين ولو ناقص زده بشود چه رسد به جايي كه ظاهر كلام كاملاً خراب باشد وظيفه‌ي شرعي‌اش هست كه حق را ابراز كند. ما در آن درس اشكال مطالب ايشان را با استدلال مطرح كرديم و منتظر عكس العمل ايشان بوديم.

خوشوقتانه عصر ديروز ايشان در سخنراني خود آن مطلب را توضيح داده و آنچه را كه مطابق با ضوابط اعتقادي شيعه است بسيار دقيق و جالب بيان كردند. در آن جلسه هم ما گفتيم ممكن است مقصود ايشان چيز ديگري باشد كه الحمدلله معلوم شد مقصودشان همين بوده كه ديروز بيان كردند.

من كاري به مسائل جناحي و اختلافات سياسي ندارم، اما از باب اينكه انصاف بايد رعايت بشود، بنده به سهم خود از ايشان تشكر مي‌كنم كه اين مسئله را اصلاح كردند.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha