شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بصیرت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر درباره بخشی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تذکرات ایشان به دولت و مسئولین به صورت علنی و غیرعلنی، گفت: اقدامات دولت تنها زمانی می تواند رضایت مردم را در پی داشته باشد که مردم، آن را در زندگی خود لمس کنند.

حجت‌ الاسلام محمد رضا اسلامی‌ خو، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان ملایر در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم مبنی بر مطالبات به حق مردم از مسئولین، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بین مطالبات به حق مردم و تخریب‌ گرایی گروه دیگر  تفکیک قائل شدند.

 وی ادامه داد: مطالبات و خواسته‌های به حق مردم باید پیگیری شده و دولت با برنامه‌ریزی صحیح و مدبّرانه، تلاش خود را در راه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار گیرد از این رو حوزه‌های علمیه باید پا به پای مردم در رفع این مشکلات از دولت مطالبه گری کنند.

حجت‌ الاسلام اسلامی‌خو گفت: اگر تأکید رهبر انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شده و بر نیرو و توان داخل اهمیت وافری داده شود، بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه کرد که اگر زمینه برای دخالت بیگانگان وجود نداشته باشد، ما می‌توانیم جامعه‌ای در حال پیشرفت و دارای اقتصاد پویا داشته باشیم؛ چرا که انقلاب اسلامی دارای دشمنان قسم‌خورده‌ای است که در طول 40 سال نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ملایر درباره بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تذکرات ایشان به دولت و مسئولین به صورت علنی و غیرعلنی، اظهار کرد: اقدامات دولت تنها زمانی می تواند رضایت مردم را در پی داشته باشد که مردم، آن را در زندگی خود لمس کنند.

وی تحریم را مهم‌ترین عامل در مشکلات اقتصادی دانست و گفت: از زمان پیروزی و شکوفاشدن انقلاب اسلامی، شاهد دشمنی‌ها و توطئه‌های فراوانی بودیم که تحریم، بخشی از این دشمنی‌هاست.

حجت‌الاسلام اسلامی‌خو در پایان تأکید کرد: این دولت و دولت‌های قبل تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و کم‌اثر کردن توطئه‌های دشمن  به کار گرفته‌اند؛ بنابراین نباید فراموش کرد که کشور ما در تحریم به سر می‌برد و این امر بر مشکلات می‌افزاید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha