پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید کامل الهاشمی

حوزه/ حجت الاسلام سید کامل الهاشمی محقق و پژوهشگر اسلامی در انتقاد از دعوت برخی شخصیت های انقلابی از جمله آیت الله عبدالله غریفی به مذاکره با رژیم بحرین گفت: رژیم بحرین فرصت خود برای مذاکره و گفت‌وگو با مردم را از دست داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید کامل الهاشمی محقق و پژوهشگر اسلامی در انتقاد از دعوت برخی شخصیت های انقلابی از جمله آیت الله عبدالله غریفی به مذاکره با رژیم بحرین گفت: رژیم بحرین فرصت خود برای مذاکره و گفت‌وگو با مردم را از دست داده است.

وی افزود: نظام آل خلیفه خود را از استفاده از فرصت مذاکره محروم کرد و در روزی که فرصتی داشت اقدامی انجام نداد و امروز نیز اگر دم از گفت‌وگو بزند، این ادعای آنها واقعی نیست بلکه به خاطر نیازی است که به آن دارند و مجبورند برای مذاکره دست و پا بزنند.

هاشمی ادامه داد: برخی مسئولان وابسته به نظام به دیدار من در منزل آمده و از من خواستند مردم را به سمت و سوی مذاکره تشویق کنم، اما این مسئولان دست خالی از خانه من بازگشتند و به آنها گفتم که شما زمان خود را از دست داده اید و برای این گونه اقدامات خیلی دیر شده است.

حجت الاسلام هاشمی از محققان اسلامی معروف بحرین است که تالیفات زیادی در زمینه معارف و فرهنگ اسلامی دارد و موضع گیری های معروفی نیز در مخالفت با ظلم و ستم آل خلیفه دارد و در بسیاری از فعالیت های انقلابیون شرکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha