جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بزرگداشت حمله به مسجد کبک در انتاریو برگزار می شود

حوزه/مراسم بزرگداشت حمله تروریستی به مسجد کبک، در سالن شهرداری شهر لندن، در استان انتاریوی کانادا برگزار شده و قرار است در این مراسم پرچم شهرداری به حالت نیمه برافراشته درآید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از globalnews، نخستین مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به مسجد کبک، در پایان ماه جاری در شهر لندن، واقع در استان انتاریوی کانادا برگزار می شود.

شورای شهر لندن، سالن شهرداری را برای برگزاری این مراسم در اختیار اعضای شورای ملی مسلمانان کانادا قرار داده است. در این مراسم همچنین پرچم روبروی سالن شهرداری به حالت نیمه برافراشته درخواهد آمد.

در حادثه حمله تروریستی به مسجد شهر کبک کانادا که در 29 ژانویه سال گذشته اتفاق افتاد، فردی با سلاح گرم به سوی نمازگزاران آتش گشود که این حادثه 6 کشته و تعدادی مجروح در پی داشت.

جس هلمر از شورای شهر با تاکید بر اقدام عملی علیه اسلام هراسی در کانادا گفت: آن گروه هایی که از مردم که نفرت را در قلب شان ندارند لازم است از طریق این مراسم ها و دیگر نشست ها و اجتماعات در زندگی احساسات شان را بیان کنند.

وی در ادامه افزود: این نوع نفرت ورزی پذیرفته شده و توجیه پذیر نیست. تمامی شیوه های خشونت غیرقابل قبول هستند. ما همگی بشر هستیم و نبایستی تنها به خاطر باورها و اعتقادات متفاوت همدیگر را هدف گلوله قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha