چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه شورای شهر توپ آغاج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه اعضای شورای اسلامی توپ آغاج، شامگاه دیروز با حضور حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این جلسه که تمامی اعضای شورای اسلامی شهر توپ آقاج حضور داشتند، حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می شوند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار افزود: نظام برای محدود کردن ترددهای بی علت مردم در ادارات و سازمانها اقدام به تشکیل شوراها به عنوان نماینده عامه مردم نموده است؛ لذا باید از ظرفیت شوراها در حل مسائل شهری بهترین استفاده را ببریم.

امام جمعه شهر توپ آغاج گفت: آمارها نشان می دهد که فعالیت و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر توپ آغاج با مردم بسیار مناسبت و قانونمند بوده است و این شورا وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: البته حیطه اختیارات شوراها هم مشخص است و نباید انتظاراتی خارج ازحیطه از دوستان شورایی داشته باشیم.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر توپ آغاج نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha