جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گاهنامه علمی پژوهشی اندیشه صادق

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان اردکان از رونمایی نخستین شماره گاهنامه علمی پژوهشی اندیشه صادق در مدرسه علمیه شهرستان اردکان خبر داد.

حجت الاسلام حمید اردکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به افتتاح نخستین شماره از گاهنامه علمی پژوهشی اندیشه صادق درحوزه علمیه شهرستان اردکان گفت: این گاهنامه با حضور امام جمعه، اساتید و طلاب این شهرستان رونمایی شد.

مدیر مدرسه علميّه امام صادق (ع) شهرستان اردكان به هدف از رونمایی این گاهنامه اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از راه اندازی این گاهنامه، تحقیق های کوتاه درسی و غیردرسی طلاب است که با تصاویر آنها در این نشریه عرضه شده و به عنوان یک تابلو پژوهشی، هم در حوزه و هم مراکز حوزوی فرستاده می شود.

وی ادامه داد: با این کار می توان انگیزه و تشویقی در طلاب به وجود آورد که نسبت به امر پژوهش نگاه جدی تر و دقیق تر داشته باشند.

حجت الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: تحقیقاتی که در این گاهنامه به انتشار می رسد به دو صورت است؛ نخست، آن دسته از مطالبی است که اساتید برای طلاب در مباحث مختلف مشخص می کنند و طلبه با تحقیق و پژوهش خود آن را به دست آورده و دیگری نیز خود طلاب با انگیزه ای که دارند به دنبال تحقیق و پژوهش می روند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان اردکان افزود: با انتشار این مطالب نوشته شده توسط طلاب در گاهنامه می توان به آنها فهماند که حتی مطالب کم نیز در بسیاری از موارد می توانند کار یک نوشته طولانی را انجام دهد و بر روی مخاطب اثر گذار باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha