جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از تلاش های ارزشمند و انعکاس شایسته برنامه های مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی از سوی خبرگزاری حوزه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری صبح امروز در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد فرهنگی حوزه علمیه قزوین در مراسم اربعین حسینی به انعکاس شایسته تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال حوزه علمیه قزوین با برپایی موکب در شهر کربلای معلی برنامه های بسیارفرهنگی و غنی داشتند که بسیار جای قدردانی است.

وی به انعکاس شایسته تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین هم اشاره کرد و بیان داشت: خبرگزاری حوزه توانست چه قبل از مراسم اربعین حسینی و همچنین در مراسم اربعین حسینی انعکاس خوب و شایسته ای از فعالیت های ستاد فرهنگی مراسم اربعین حسینی داشته باشد که باید از زحمات و تلاش های این عزیزان قدردانی نماییم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به نقش با اهمیت رسانه در نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه ها در کنار پرداختن به موضوعاتی مانند ورزش، سیاست، فرهنگ، حوادث، هنر و امور دیگر به مسائل دینی هم توجه کنند.

وی افزود: در امر به معروف و نهی از منکر هم می بایست رسانه ها تلاش بیشتری کنند و اگر هزاران صفحه از دین بگوییم؛ اما عمل نکنیم، هیچ کاری نکرده ایم.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: موضوعات دینی با ابزار هنر می تواند تاثیرگذاری آن را بیشتر کند و اگر ابزار رسانه را جدی بگیریم، می توانیم به نتایج خوبی برسیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: تهدیدات بسیاری در تهاجم فرهنگی وجود دارد؛ چراکه  می‌توان در معرض انفجار اطلاعات و فضاهای مجازی قرار بگیریم که در این راستا باید به فرهنگ اهل‌بیت (ع) مراجعه کرد.

وی بر لزوم توجه به  تفکر و تعقل در پاسخگویی به شبهات و سئوالات نسل جوان توسط روحانیون تاکید و ادامه داد: امروز فعالیت در عرصه تبلیغ بسیار حساس شده، چرا که مخاطب امروزی با مخاطب دیروز بسیار متفاوت می باشد،و ذهن نسل نوجوان و جوان ما پر از  انواع سئوالات و شبهات دینی است که  توسط هجمه فرهنگی دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای و اینترنتی در افکار آنان ایجاد شده است، بنابراین امروزحوزه های علمیه و روحانیت وظیفه خطیری در پاسخگویی به سئوالات و شبهات بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha