پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خدابخش

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی از نقش بی بدیل و رفتار مردمی امام جمعه تبریز در جلوگیری از ایجاد آشوب های اخیر در آذربایجان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در حسینیه اعظم لشکر عاشورا با تقدیر ویژه از زحمات سردار کریمیان عنوان کرد: صراحت، صداقت و تعامل صمیمانه تمام آن چیزی است که طی این مدت از سردار کریمیان دیدم به ویژه در حوادث اخیر که اغتشاشاتی سراسری از مشهد آغاز و سپس با اهانت ‌هایی که در مسابقه فوتبال رخ داد موج های اعتراضی در این استان در حال شکل گرفتن بود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در کنار بصیرت و وفاداری مردم آذربایجان به ولایت همچنین تعامل و همکاری تمامی نیروهای مسلح آرامش و امنیت کامل ایجاد شد.

خدابخش گفت: در جریانات اخیر که کلیپ ‌های تهییج کننده‌ و بیانیه‌ های زیادی از طرف برخی گروه و جریانات برای دعوت به اغتشاش و ناآرامی در تبریز انتشار یافت، با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و به ویژه نقش امام جمعه محبوب استان و رفتار مردمی و ارزشمند ایشان نقشه‌ های دشمنان عملی نشد و بصیرت مردم آذربایجان بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

وی در بخش دیگری، سپاه را نخستین مولود انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: سپاه مولود ارزش‌ ها در دل مردم است و به عبارت بهتر سپاه خود مردم و مردم خود سپاه‌ هستند

خدابخش ادامه داد: سپاه پاسداران از همان بدو شکل گیری در روزهای جنگ و ناامنی که توسط منافقین و گروهای تروریستی ایجاد شده بود در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری و اقتصادی نقش آفرین بوده و حضور موثری دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سپاه تحریم شدنی و حذف شدنی نیست، گفت: سپاه با انقلاب عجین است کسی که سپاه را تحریم کند انقلاب، ارزش‌ ها و ملت ایران را تحریم می ‌کند سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است زیرا به برکت خون شهدا پایدار و جاودان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha