جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه پنجمین جشنواره هنر آسمانی / حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بر ضرورت تقویت فرهنگ و نگاه بسیجی در همه برنامه های حوزه تأکید کرد و گفت: امروز همه برنامه ریزان حوزه در تلاش هستند برنامه های بخش های مختلف حوزه آمیخته با فرهنگ پرافتخار بسیجی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، امروز در همایش حوزه انقلابی بر ضرورت تقویت فرهنگ و نگاه بسیجی در همه برنامه های حوزه تأکید کرد و گفت: امروز همه برنامه ریزان حوزه در تلاش هستند برنامه های بخش های مختلف حوزه آمیخته با فرهنگ پرافتخار بسیجی باشد.

وی با بیان این که علم و عمل در حوزه های علمیه باید با هم همراه باشد، افزود: مسائل آموزشی و پژوهشی نیز در سطح حوزه های علمیه باید با تهذیب و معنویت آمیخته باشد که همه این محتوا ها باید در قالب و صورت فرهنگ پرافتخار بسیجی ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار ادامه داد: اگر این محتوا در قالب و صورت بسیج ارائه شود، امام خمینی(ره) در آنجا می فرمایند این ها منتظران صادقی خواهند شد که در خلصه حضورشان آرزویی جز شهادت نمی دانند.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان این که هنر شهیدان ما این بود که آن محتوا را در این قالب و صورت هنری ریختند و خودشان را نشان دادند، تصریح کرد: شهدای روحانیت نیز با آن محتوا و با این صورت و قالب توانستند منذران صادقی باشند که در خلصه حضورشان، جز شهادت ندیدند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار در ادامه سخنان خود گفت: اگر امروز در حوزه های علمیه بسیج و فرهنگ بسیجی باید تقویت شود برای این است که معتقدیم حوزه های علمیه آن رسالت سترگ خودش را نمی تواند انجام دهد مگر این که در قالب و صورت بسیج و فرهنگ بسیجی بتوانند ارائه کند.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با بیان این که همه تلاش مدیران حوزه های علمیه از گذشته تا به امروز تقویت و گسترش فرهنگ بسیجی در سطح حوزه ها بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه این تلاش های ارزشمند امروز در عرصه عمل خودنمایی می کند و شاهد تقویت و گسترش این فرهنگ ارزشمند و انقلابی در سطح حوزه های علمیه و طلاب هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار همچنین از امضاء تفاهم نامه ای میان مدیریت حوزه های علمیه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور در سال های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه برکات فراوانی برای حوزه های علمیه و طلاب داشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha