جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقات قرآنی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: براساس آخرین آمارها تاکنون نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون از استان کردستان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام میثم عباسپور پیش از ظهر امروز در جمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم استان کردستان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم بسیار چشمگیر بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: براساس آخرین آمارها تاکنون نزدیک به دو هزار و 500 نفر در این آزمون از استان کردستان ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام عباسپور در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کننده در این آزمون از شهر سنندج بوده اند، گفت: شهر دهگلان نیز با 21 نفر شرکت کننده کمترین میزان شرکت کننده در این استان را داشته است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: تعداد شرکت کنندگان سنندجی در این آزمون بیش از هزار و 332 نفر می باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: در شهرستانهای بانه ۳۱۰ نفر، قروه ۲۱۹ نفر، سقز۲۰۰ نفر، مریوان ۱۷۷ نفر، بیجار۱۲۶نفر، کامیاران۶۲ نفر و سروآباد ۳۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام عباسپور افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون که تا 20 دیماه در نظر گرفته شده بود با توجه به استقبال خوب مردم تا 6 بهمن ماه سالجاری تمدید شده است.

براساس این گزارش آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، پنجشنبه، دهم اسفندماه امسال در ۲۶ رشته و ۴۲۰ نقطه کشور برگزار می شود.

گفتنی است که این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha