سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بقای انقلاب را در انقلابی بودن روحانیون بیان کرد و گفت: دشمنان بهتر از بعضی از ماها فهمیده که انقلاب متعلق به روحانیت است و روحانیت انقلاب را به وجود آورده است؛ به همین دلیل دنبال ضربه زدن به روحانیت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در حاشیه همایش «حوزه و روحانیت» با اشاره به حضور و نقش روحانیت در تحقق انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روحانیت در تمامی اعصار و دوران‌های اسلام در هر انقلابی که علیه مستکبران، ظالمان و زورگویان انجام پذیرفته، پیشتاز بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه بالاخره  حضرت امام (رضوان‌الله علیه) در رأس شکل‌گیری و تحقق انقلاب اسلامی حضور داشتند، گفت: در همان موقع هم روحانیون فرمایشات،اطلاعیه‌ها و نامه‌های ایشان را به مردم می‌رساندند به همین جهت انقلاب و روحانیت در اتصال کامل باهم هستند.
وی تأکید کرد: روحانیون بلاشک برای باقی ماندن و نگه‌داری از انقلاب اسلامی باید کمر همت را ببندند؛ همچنان که برای این کار کمر همت بسته‌اند؛ الحمدالله در نمازهای جمعه که امروز حدود 900 نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می‌شود روحانیت راجع به مسائل انقلاب و سیاسی سخنرانی می‌کنند.
آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به روشنگری‌ها و بصیرت افزایی روحانیون در جامعه، گفت: منشأ انقلاب روحانیت بوده و حفظ آن‌هم با روحانیت است، بدون شک اگر روحانی‌هایمان انقلابی نباشند انقلاب هم نمی‌تواند باقی بماند.
مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه به قول طلبه‌ها علت محدثه و مُبقیه انقلاب، روحانیت است، تأکید کرد: بقای انقلاب هم به‌وسیله همان‌هایی است که حدوث انقلاب بودند و به خواست خدا این کار ادامه پیدا خواهد کرد.
وی تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان نیز بیکار ننشسته و نوک پیکان خباثت‌ها و دشمنی‌هایشان را به سمت گردانندگان انقلاب نشانه می‌روند ، آن‌ها بیشتر حرف‌های ناصحیح و ناصواب خود را خطاب به امام راحل، مقام معظم رهبری و روحانیون می‌زنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بقای انقلاب را در انقلابی بودن روحانیون بیان کرد و گفت: دشمنان بهتر از بعضی از ماها فهمیده که انقلاب متعلق به روحانیت است و روحانیت انقلاب را به وجود آورده است؛ به همین دلیل دنبال ضربه زدن به روحانیت هستند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha