جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

حوزه/ با حضور مدیرکل همکاری های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور گردهمایی توجیهی، آموزشی مدیران و مبلغین طرح امین در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ گردهمایی توجیهی، آموزشی مدیران و مبلغین مدارس طرح امین استان گلستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین مردانپور در شهرستان گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید علی حسینی، معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گلستان ودبیر کمیته همکاری ها مفاد سند تحول بنیادین را برای حاضرین تشریح کرد و بر مشارکت وهمکاری های حوزه های علمیه وآموزش وپرورش تاکید نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مردانپور کلیات،اهداف و برنامه های طرح امین را در کشور تشریح کرد و موضوعات نظری و تئوری این طرح را برای مبلغین و مبلغات توضیح داد و در پایان سوالات و پیشنهادهای آنان را پاسخ گفت.

همچنین دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین عامری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و نماینده ویژه رییس کمیته همکاری های استان با اشاره به تربیت دینی وآسیب های آن در جامعه مولفه های تربیت دینی را یاد آور شدند.

وی پدیده جهانی شدن و تاثیرات آن بر تربیت دینی ومذهبی ,بی توجهی به عنصر زمان ,تفاوت بین نسل ها,ضعف در مهارت های ارتباطی وغیره را از آسیب های تربیت دینی ذکر کرد وراهکارهای مقابله با این آسیب ها رابیان کرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha