جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اشکوری

حوزه/ وقتی رهبر معظم انقلاب مسئله مهمی را تاکید می کنند، آحاد ملت نسبت به منویات ایشان وظیفه دارند و لازم است منویات ایشان را جامه عمل پوشانده و در کشور اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی اشکوری، بعد از ظهر امروز در گردهمایی طلاب و فضلای گیلانی مقیم حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد،‌با  اشاره به حوادث اخیر و سخنان بعضی از مسئولین گفت: متاسفانه دراین روزها شاهد هستیم، بعضی مسئولین با بی توجهی، عصمت انبیاء الهی و معصومین(ع) را زیر سوال می برند و باعث می شوند افرادی به ولایت فقیه توهین کنند؛ آیا چنین حقی دارند؟، آیا کسی  حق دارد بین سنت پیامبر و وحی تفسیر قائل شود؟ این نوع حرف زدن ناشی از غفلت است.

وی گفت: حرکت انبیاء الهی بر پایه جهاد بوده است و در زیارت امین الله به این مسئله نیز اشاره شده است و رسالت  شیعیان، پیروی از این بزرگواران در موضوع جهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی اشکوری با تاکید براینکه دین به وسیله جهاد نهادینه شده است و تدام آن هم قطعا با جهاد است، اظهار داشت: جهاد برای حفظ دین از خطرات مختلف مانند فکر و اندیشه الحادی و شبهات است و این امر در شرایط کنونی از ضروریات به شمارمی رود.

وی با بیان اینکه داشتن رهبری شجاع، آگاه به زمان، دشمن شناس و مدبر از نعمت های جامعه اسلامی است، اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب مسئله مهمی را تاکید می کنند، آحاد ملت نسبت به منویات ایشان وظیفه دارند و لازم است منویات ایشان را جامه عمل پوشانده و در کشور اجرا کنیم، نه اینکه توجهی به سخنان رهبر انقلاب نشود.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: وقتی ایشان در مورد دشمن شناسی هشدار می دهند، باید گوش شنوایی از سوی مسئولین باشد و دشمن را جدی بگیرند.

وی افزود: چه کسی نمی داند این انقلاب، دشمنان زیادی دارد و هر روز به فکر توطئه و فتنه جدید و تطمیع افراد علیه نظام و انقلاب می باشند، اگر مسئولین نسبت به مکر و حیله دشمنان و هشدارهای رهبر انقلاب نسبت  به نقشه دشمنان بی توجهی کنند، چیزی از نظام و اسلام باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین اشکوری اظهار داشت: اگر کسی می خواهد دشمن و مکر آنها را بشناسد و دست از اعتماد بی خود به دشمن بردارد به وقایع اخیر در کشور توجه کند  که با چه دسیسه ای به فکر ضربه زدن به نظام وانقلاب بودند.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولین باید از وجود چنین رهبری قدردان و سپاسگزار باشند نه اینکه با حرفهای خود آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی افزود: ما در شرایطی قرار داریم که رهبر انقلاب  مدام درمورد فتنه دشمن هشدار می دهند و مردم هم به صحنه می آیند ولی از آن طرف مسئولین به جای قدردانی، به وظیفه خود در مقابل ملت آشنا نیستند و به درستی به مردم خدمت نمی کنند و شاهد این هستیم که روز به روز معیشت مردم سخت تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشکوری با تاکید براینکه اگر مسئولین دلسوز نظام و انقلاب باشند به فکر خدمت رسانی و رفع مشکلات گرانی، آسیب های اجتماعی و معیشت خواهند بود، گفت: باید مسئولین رسالت خود در مقابل مردم ولایت مدار و انقلابی انجام دهند اما شواهد نشان می دهد که بعضی به دنبال خدمت رسانی نیستند و دنبال اغراض شخصی خود هستند.

عضو خبرگان رهبری برهجرت علما و مبلغین برشهر و روستاها تاکید کرد و عنوان کرد: اکنون 400 مسجد در شهر و روستا در استان گیلان خالی از مبلغ و روحانی است، اما می بینیم ذوق و شوق لازم در میان فضلای گیلانی برای هجرت نیست.

وی با بیان اینکه هجرت از قم به وطن برای تبلیغ، نوعی جهاد است و باید در این جهاد حضور شجاعانه و قدرتمندانه داشت، تاکید کرد: جهاد سختی های زیادی دارد،  با شنیدن  چند حرف، نباید جایگاه خطیر تبلیغ را ترک کرد، بلکه باید ایستاد، مقاومت کرد، با سختیها ساخت و دین را تبلیغ کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اشکوری اظهار داشت: اگر با سختی ها مقابله نکنیم و به هر بهانه ای دست از تبلیغ دین الهی برداریم، رسالت اصلی خود را انجام نداده ایم.

 

۴۰/۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha