جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تکریم آیت الله جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری در طی جلسه‎ای در محل دفتر آیت الله جعفری در مدیریت حوزه کرمان حکم ایشان را به عنوان رئیس شورای حوزه علمیه کرمان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری قائم مقام مدیر حوزه علیمه کشور در امور استان‎ها به کرمان سفر کرد.

در طی این سفر حجت الاسلام والمسلمین غفوری با شورای حوزه علمیه کرمان دیدار داشته و در جریان پیشرفت‎ها و مشکلات حوزه علمیه کرمان قرار گرفت.
وی همچنین در طی جلسه‎ای در محل دفتر آیت الله جعفری در مدیریت حوزه کرمان حکم وی را به عنوان رئیس شورای حوزه علمیه کرمان تقدیم کرد.
همچنین در این جلسه حکم حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه کرمان، به عنوان عضو شورای حوزه علمیه کرمان به ایشان تقدیم شد.
در آخر حجت الاسلام والمسلملین غفوری با معاونین حوزه علمیه کرمان دیدار و در جریان مسایل حوزه علمیه این استان قرار گرفت.

گفتنی است، متن حکم آیت الله اعرافی برای رئیس شورای حوزه علمیه کرمان بدین شرح است:

​جناب حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری (دامت افاضاته)
سلام علیکم
نظر به مراتب فضل، تعهد و سوابق ارزشمند حوزه‌ای و تلاش‎های خالصانه در پیش‎برد امور حوزه علمیه استان، جنابعالی را به مدت سه سال به ریاست شورای حوزه علمیه استان کرمان منصوب می‎نمایم. امید است براساس مصوبات شورای محترم عالی و ضوابط مقررات مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه در مسیر اهداف مقدس اسلام سلف صالح (اعلی الله مقامهم) و مصالح حوزه علمیه؛ نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ غنی اسلام عزیز و بالندگی معنوی، علمی و بصیرتی طلاب علوم دینی، براساس شرح وظایف پیوستی اقدام نموده و انشاالله زمینه رضایت حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) را فراهم نمایید.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha