جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غزه

حوزه/ ماموستا شیرزاد ایزدی، کارشناس دینی اهل سنت گفت: غزه ناموس جهان اسلام است و از بین رفتن این بخش از اسلام، یعنی آبروی مسلمین، لذا بیاییم اختلافات خود را در این مورد کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش «غزه و اسلام» شامگاه امروز، با حضور مدیران، مسئولان، شخصیتهای دینی و فرهنگی و مردمی شهرستان مریوان برگزار شد.

در این مراسم، ماموستا شیرزاد ایزدی با اشاره به اهمیت روز غزه در جهان اسلام گفت: تمام سعی و تلاش دشمنان در این سال ها، فراموش شدن مسئله فلسطین و غزه است و تا حدی هم در این نیت پلید خود موفق شده اند که این نشات گرفته از خلا وحدت در جهان اسلام است.

این کارشناس دینی اهل سنت با اشاره به اینکه آمریکا و دیگر کشورهای غربی ـ عربی با راه اندازی گروه های تروریستی به دنبال فراموش شدن مسئله فلسطین بودند، افزود: خوشبختانه عمل نابخردانه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مطرح کردن انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس، دوباره مسئله فلسطین و غزه در جهان اسلام مطرح شد.

ماموستا ایزدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه غزه متعلق به تمام جهان اسلام است و اهل تسنن و اهل تشیع در این امر دخیل هستند، گفت: وحدت در بین مسلمین باعث می شود که مظلومیت های مردم غزه کمتر از گذشته شود، لذا امروز نیاز مردم غزه اتحاد جهان اسلام است.

این کارشناس دینی اهل سنت ادامه داد: رژیم اسرائیل به دنبال از بین بردن نام و یاد غزه و فلسطین در جهان اسلام است، پس بیاییم با اتحاد خود از این امر جلوگیری کنیم.

ماموستا ایزدی اظهار داشت: غزه ناموس جهان اسلام است و از بین رفتن این بخش از اسلام، یعنی آبروی مسلمین، لذا بیاییم اختلافات خود را در این مورد کنار بگذاریم و اجازه یکه تازی به رژیم اسرائیل، آمریکا، انگلیس و... را در این زمینه ندهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha