سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ امام جمعه تاکستان گفت: بعد از حمله افراد فرصت طلب و آشوبگر به این مدرسه علمیه که یادگار مرحوم آیت الله شالی بود، مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان تاکستان در حال مرمت و تعمیر حجره های آسیب دیده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت از مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، اظهار داشت: بعد از حمله افراد فرصت طلب و آشوبگر به این مدرسه علمیه که یادگار مرحوم آیت الله شالی بود، مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان تاکستان در حال مرمت و تعمیر حجره های آسیب دیده هستند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان به بازگشایی کلاس درس طلاب اشاره کرد و گفت:‌ بعد از این واقعه تلخ، کلاس های دروس حوزوی برای طلاب و اساتید این مدرسه همچنان دایر بوده و دشمنان بدانند که ملت ایران همیشه و همراه این روحانیت می باشد؛ چراکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرهون همراهی همدلی ملت ایران با روحانیت که همان حضرت امام خمینی (ره) بود حاصل شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید قدردان امنیتی که در کشور حاکم شده، باشیم، خاطرنشان ساخت: این امنیت و آرامشی که در منطقه وجود دارد، به همین سادگی به دست نیامده است؛ بلکه خون های جوانان زیادی در وجب به وجب این خاک به زمین ریخته شده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز استکبار جهانی علیه ایران اسلامی توطئه هایی دارند که یکی از آنها بدبین کردن مردم و جوانان است؛ اما سیلی محکمی از نظام جمهوری اسلامی تا الان در منطقه دریافت نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان از پیگیری های ارزشمند و مکرر آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و اعزام نمایندگانی از جانب خود به مدرسه علمیه شهرستان تاکستان و حضور در جمع طلاب و اساتید این مدرسه علمیه قدردانی کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha