چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید هاشم بطحایی گلپایگانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، ایجاد شبکه ملی اطلاعات را از جمله عوامل مهم تحکیم بخش امنیت ملی برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم بطحایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که فضای مجازی از جمله پدیده های نوین است که نمی توان نسبت به اثرات و پیامدهای آن در جامعه بی توجه و بی تفاوت بود، اظهار داشت: آنچه مسلم است این که فضای مجازی هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید و ما باید بدانیم که دشمن از بستر همین فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف شوم خود علیه جامعه و نظام ماست.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر، خاری در چشم نظام استکباری است، افزود: دشمنان نمی خواهند و نمی توانند اقتدار و عزت ملت ما و نظام اسلامی را ببینند و به همین خاطر به هر شکلی که شده می خواهند ضربه خود را بزنند و در شرایط کنونی از طریق فضای مجازی می خواهند این کار را بکنند و لذا مسئولان ما باید شبکه های اجتماعی داخلی را تقویت کرده و زمینه ایجاد شبکه ملی اطلاعات را فراهم کنند تا بتوان به مقابله با راهبردها و تاکتیک های دشمن پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بیان داشت: از سویی دیگر ما باید با شبکه های اجتماعی بیگانه که به ما و فرهنگ و دین ما ضربه می زنند مقابله کنیم.

وی یادآور شد: آموزه های قرآنی و کلام اهل بیت (ع) به ما می آموزد و تاکید می کند که حریت خود را حفظ کنیم و به مستکبران و ظالمان باج ندهیم و لذا ما باید چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی خود را در برابر هجمه های دشمن قوی و مصون سازیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha