جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست معاونت تبلیغ

حوزه/با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و علیرضا رحیمی ، معاون برنامه ریزی و پژوهشی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش، نشست کارشناسان این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و علیرضا رحیمی ، معاون برنامه ریزی و پژوهشی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش، نشست کارشناسان این معاونت برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این نشست که جمعی از اساتید و صاحب نظران امور تبلیغی، تربیتی، آموزشی و کتب درسی حضور داشتند در خصوص باید ها و نباید های متون درسی بحث و گفت وگو شد.

کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه در این نشست که 120 دقیقه به طول انجامید ،گزارش های مستندی از نکات مهم کتب آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد و مقرر گردید مشروح این گزارش توسط ستاد همکاریها به بخش های مربوطه وزارت آموزش و پرورش ارجاع شود.

در پایان این نشست اساتید، کارشناسان و صاحب نظران متون آموزشی سوالاتی را مطرح کردند که توسط حجت الاسلام و المسلمین نبوی و علیرضا رحیمی پاسخ گفته شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha