پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صنایع دستی حوزویان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه تولیدات و صنایع‌دستی حوزویان این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: نمایشگاه تولیدات و صنایع‌دستی طلاب و روحانیون و خانواده آن‌ها در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی در نظر دارد نمایشگاهی از تولیدات و صنایع‌دستی طلاب و روحانیون استان و خانواده آنان برگزار کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی ادامه داد: از حوزویانی که دارای آثار و تولیدات و صنایع‌دستی هستند، برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان برگزاری نمایشگاه تعیین نشده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی با شماره 14-05832256212 داخلی 5 تماس حاصل نمایند.

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه ایجاد زمینه فعالیت و اشتغال خانواده طلاب، کاری ارزشمند است، گفت: با برپایی این نمایشگاه‌ها زمینه تولید و اشتغال برای اشخاصی که محصولی تولید کرده‌اند فراهم است و دیگران می‌توانند تلاش خود را در این زمینه آغاز کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور حمایت از طلاب و روحانیون در استان دایر می‌شود، افزود: ایجاد زمینه تولید و اشتغال خانواده طلاب می‌تواند آرامش بیشتری را برای طلاب فراهم کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی با اشاره به مکان برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است تا نمایشگاه تولیدات و صنایع‌دستی حوزویان خراسان شمالی در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha