پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار

مهر علیزاده گفت: بیان اولویت‌های اقتصادی و اشتغال به منزله نپرداختن به مسائل فرهنگی نیست؛ چراکه توجه به مسائل فرهنگی اولویت نظام و حاکمیت و دولت هست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر محسن مهر علیزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، ساری و جاری بودن اطلاعات دقیق در جامعه را حق مردم دانست و گفت: فعالیت مجدانه و پرتلاش رسانه‌ها در سطح جامعه نشان از پویایی آن جامعه است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: یکی از سرمایه‌های اصلی جوامع این است که از منظر فرهنگی به نقطه‌ای برسیم که شفافیت اطلاع وجود داشته و شاهد روزافزون تقویت مراکز اطلاع‌رسانی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مسئله خبر و خبررسانی مسئولیت و مأموریت مهم جامعه است، تصریح کرد: در این راستا اقدام برای شفافیت اطلاعاتی لازم است.

مهر علیزاده در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، پیرامون تشریح برنامه‌های فرهنگی، ارزشی و دینی خاطرنشان کرد: بیان اولویت‌های اقتصادی و اشتغال به منزله نپرداختن به مسائل فرهنگی نیست؛ چراکه توجه به مسائل فرهنگی اولویت نظام و حاکمیت و دولت هست.

وی عنوان کرد: قطع به یقین اولویت‌های فرهنگی جز اولویت‌های بنده هست که در این راستا چندین ملاقات با روحانیون معزز و بزرگان دینی و خاصه مسئولین حوزه علمیه اصفهان داشتیم و دغدغه‌های آن‌ها شنیده و درصدد اجرای آن هستیم.

استاندار اصفهان با بیان این مطلب که مردم اصفهان به تمام معنا متدین هستند، اظهار داشت: ما خواهان افراد به‌روز و متدین در سطح جامعه هستیم که در این راستا باید به شکل متعادل برخورد کرده و سیاست‌های نظام را انجام دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha