شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ کارگاه آموزشی فقه پزشکی ویژه روحانیون و مبلغین

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از اجرای گفتمان های حجاب و عفاف به همت مبلغان در مدارس الشتر خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه گفتمان های حجاب و عفاف بصورت مستمر در طول سال تحصیلی به همت طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر برای دانش آموزان دختر مدارس شهرستان در حال برگزاری است افزود: در این گفتمان ها طلاب به بیان اثرات و برکات حجاب و عفاف و تاکید دین مبین اسلام و آیات قرآنی برای تبیین و نهادینه سازی این فرهنگ در جامعه می پردازند .

وی با بیان اینکه برگزاری گفتمان های حجاب و عفاف در بین طلاب می تواند به گسترش آموزه های دینی و استحکام بنیان خانواده منجر شود بیان داشت:رعایت حجاب و عفاف در سطح جامعه موجب گسترش امنیت اخلاقی در جامعه خواهد شد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر یادآور شد:برگزای گفتمان های دینی با موضوعات پیشگیری از آسیب های اجتماعی،سبک زندگی اسلامی،سواد رسانه ای ،دین و زندگی،اقتصاد مقاومتی و ... از دیگر موضوعات برگزاری گفتمان های دینی در مدارس است .

شاهوردی در پایان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر امسال نیز به همت طلاب و اساتید این مدرسه گفتمان های انقلابی با هدف اشاعه آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامیی در مدارس برگزار می شود خاطر نشان کرد:تبیین اهداف انقلاب و  راهکارهای صیانت از انقلاب در مقابل دسیسه های دشمنان از جمله اهداف برگزاری این گفتمان ها است .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha