جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی پوراکبر امام جمعه تنکابن

حوزه/ امام جمعه تنکابن با تأکید براین که مسئولان باید به وعده ها و شعارهای خود در ایام انتخابات پایبند باشند، گفت: مردم از شعار و وعده های توخالی خسته شده اند و به دنبال عمل مسئولان در میدان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به مطالبات و خواسته های مردم تأکید کرد و گفت: امیدواریم در مسؤولان در لایحه بودجه سال آینده نگاه ویژه ای نسبت به مسائل اقتصادی مردم داشته باشند.

حجت الاسلام پوراکبر در ادامه با بیان این که مطالبات و خواسته های مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی به حق است، افزود: تحقق یک رفاه نسبی تنها خواسته مردم فهمیم کشورمان از مسؤولان کشور است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان باید به وعده ها و شعارهای خود در ایام انتخابات پایبند باشند، خاطرنشان کرد: مردم از شعار و وعده های توخالی خسته شده اند و به دنبال عمل مسؤولان در میدان هستند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که امروز دشمنان نیز تلاش می کنند تا بذر ناامیدی را در جامعه بکارند، تصریح کرد: در چنین شرایطی مسؤولان باید با رفع دغدغه های معیشتی مردم توطئه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام پوراکبریپ با اشاره به این که هربه امروز دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی، مسائل اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر به وضوح دیدیم که معاندان انقلاب چگونه از اعتراض های مردمی علیه انقلاب و نظام سوء استفاده کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امیدواریم مسؤولان حرف های مردم فهیم و هوشیار کشورمان را شنیده باشند، تصریح کرد: این مردمدر همه عرصه ها و صحنه های انقلاب حضوری پررنگ و تعیین کننده داشته اند و امروز خواسته های به حقی از مسؤولان کشور دارند که باید محقق شود.

امام جمعه تنکابن با بیان این که مردم در سال های اخیر فشارهای اقتصادی بسیاری تحمل کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های داخلی ارزشمندی که در کشورمان وجود دارد، نباید مردم این گونه از مسائل اقتصادی و معیشتی گلایه داشته باشند.

حجت الاسلام پوراکبر عدم توجه مناسب مسؤولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین دلایل بروز مشکلات و بحران های پیش آمده در حوزه اقتصادی دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در این سال های اخیر تنها نگاهشان به بیرون بود و ظرفیت های بومی را رها کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران و با بیان این که مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای نسبت به اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور دارند، گفت: مسؤولان نیز باید برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

امام جمعه تنکابن با تأکید براین که اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی مناسب است، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان باید برای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی برنامه مدونی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه ثابت کرده که غربی ها بی اعتماد هستند و نمی توان کشور را با وعده های توخالی آنها مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: در طی این دو سالی که از برجام می گذرد می بینیم که هر روز کشورهای اروپایی یک حرفی را بیان می کنند و ثبات در تصمیم گیری های خود ندارند.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که مقام معظم رهبری از همان ابتدای مذاکرات با آمریکا و کشورهای اروپایی نسبت به فریبکاری آمریکایی ها هشدار داده بودند، گفت: اما متأسفانه برخی ها در داخل گوششان بدهکار این هشدار نبود.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که متأسفانه برجام دستاورد خاصی برای ملت ایران نداشته است، خاطرنشان کرد: امروز که دو سال از آن قرداد بی مابین می گذرد اثرات برجام بر زندگی مردم دیده نمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برجام به ما ثابت کرد که باید به ظرفیت های بومی کشورمان تکیه کنیم، بیان داشت: تنها با حمایت و تقویت ظرفیت داخل می توانیم به رشد و تعالی دست پیدا کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha