پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردو

حوزه/ اردوی یک روزه طلاب جدیدالورود خوابگاهی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به همت اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» اردوی یک روزه طلاب جدیدالورود خوابگاهی روز جمعه از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این اردو ابتدا بانوان طلبه جدیدالورود در مراسم دعای پرفیض دعای ندبه حرم حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) شرکت کردند و پس از زیارت در سالن اجتماعات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) از سخنرانی سرکار خانم «محمدرضایی» با موضوع «رسالت طلاب در زمینه سازی ظهور» بهره‌مند شدند.

طلاب جدیدالورود در ادامه اردو به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند و در آنجا حلقه‌های انس و معرفت با حضور اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

خانم ها «عاشوری»، «رکوفیان»، «محمدرضایی» و «موسوی» از جمله اساتید حاضر در حلقه‌های انس و معرفت بودند که به تبیین موضوعاتی چون «هدفداری در زندگی» و «مدیریت زمان و بهره‌مندی از آن» پرداختند.

طلاب جدیدالورود خوابگاهی همچنین در نماز جماعت و مراسم قرائت دعای آل‌یاسین مسجد مقدس جمکران شرکت کردند. سخنرانی  خانم «مؤمنی» از دیگر برنامه‌های این اردو بود که به موضوع «اخلاق اجتماعی و جمعی» پرداخته شد.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha