جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: طلاب سهم بسیار مهمی در تبلیغ دین اسلام و شعائر دینی دارند، لذا باید مسئولان حوزوی بستر کارهای تبلیغی را برای طلاب و روحانیون مهیا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از ویژگی های طلبه متعهد و انقلابی در حوزه ها و مدارس علمیه، داشتن شم و نبوغ تبلیغ و جذب دیگران است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: امروز تبلیغ یکی از شاخه های اصلی حوزه ها و مدارس علمیه کشور است و با این کار است که می توان ابعاد ناشناخته دین مبین اسلام را به جامعه به ویژه به قشر جوان و حتی دیگر ادیان معرفی کرد.

این کارشناس حوزوی در ادامه بیان داشت: طلاب سهم بسیار مهمی در تبلیغ دین اسلام و شعائر دینی دارند؛ لذا باید مسئولان حوزوی بستر کارهای تبلیغاتی را برای طلاب و روحانیون مهیا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صفی زاده عنوان کرد: آن دست از طلابی که به خاطر خدا و دین و شریعت و بدون هیچ چشمداشتی دست به تبلیغ می زنند، بی شک اجر و پاداش خود را از امام زمان (عج) دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید از مبلغان دینی به نحو احسن حمایت کرد، گفت: هر کسی اعم از طلبه، مدیر، استاد، معاون و... در حوزه و مدرسه علمیه در جای خود دارای نقش و وظیفه است؛ لذا اگر کارها بر اساس اصول و قاعده پیش برود، به تدریج شاهد توسعه کمی و کیفی حوزه های علمیه در کشور خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha