پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبدالقادر حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سروآباد با اشاره به زحمات حوزه علمیه استان کردستان و همکاری و تعامل این مرکز با مردم اهل سنت به ویژه علمای دینی اهل تسنن این خطه، گفت: خوشبختانه تعامل بین حوزه علمیه کردستان و علمای اهل سنت استان ستودنی است و امیدواریم که این همکاری دوطرفه تدوام داشته باشد.

ماموستا  «عبدالقادر حسینی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: طلاب و روحانیون چه اهل سنت و چه اهل تشیع وظیفه تبلیغ امور دینی در جامعه را بر عهده دارند و  این وظیفه ای بسیار مهم است.

امام جمعه موقت اهل سنت سروآباد گفت: امروز طلاب نقش افسران فرهنگی و دینی کشور را بازی می کنند و همین افراد هستند که در مقابل آماج حملات دشمنان در بعد فرهنگی و دینی سینه خود را ستبر کرده اند.

این عالم اهل سنت گفت: امروز دشمنان به خوبی دریافته اند بهترین راه برای ضربه زدن به سرمایه های ایران اسلامی جوانان و نوجوانان هستند؛ لذا با هزینه های گزافی که هزینه می کنند، این هدف را دنبال می نمایند.

وی در ادامه سخنان خود وظیفه طلاب و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع را در این میان بسیار مهم دانست و گفت: دشمنان سعی دارند به نیت خود برسند؛ ولی اگر طلبه و روحانی ما با علم و درایت باشد و ترفندهای دشمنان را به خوبی بشناسد، بدخواهان راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه موقت سروآباد با اشاره به زحمات حوزه علمیه استان کردستان و همکاری و تعامل این مرکز با مردم اهل سنت به ویژه علمای دینی اهل تسنن این خطه، اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بین حوزه علمیه کردستان و علمای اهل سنت استان ستودنی است و امیدواریم که این همکاری دوطرفه تدوام داشته باشد.

ماموستا حسینی ادامه داد: دفاع در مقابل هجمه دشمنان سنی و شیعه نمی شناسد، همه باید در یک جبهه متحد باشیم تا دشمن نتواند بر ما فایق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha