شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسن منتظری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برنامه های این مرکز برای دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام ستم شاهی بسیاری از معادلات غرب و شرق را به هم زد و همین عامل باعث دشمنی این دو بلوک علیه انقلاب نوپای اسلامی شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: لذا ما وظیفه داریم به پاسداشت این روز مهم و دهه مبارکه فجر برنامه های فرهنگی و دینی بزرگی را برای گرامیداشت یاد مردان و زنانی که جان و مال خود را برای پیروزی این انقلاب هزینه کرده اند، برنامه متنوعی در سطح استان و حتی کشور داشته باشیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی از آن حیث در جهان مطرح شد که به کلی نقشه های از پیش کشیده شده استکبار را به هم ریخت و کشوری همانند رژیم اسرائیل که روزگاری ایران را حیاط خلوت خود می دید، تمام نقشه های خامش بر آب شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: البته این را نیز نباید فراموش کنیم که امام راحل برای پیروزی این انقلاب اسلامی دهه ها زندان، تبعید، شکنجه، تهدید و ... را به جان خرید و حتی در این راه، فرزند دلبند خود را قربانی پیروزی این انقلاب کرد.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت کردستان در ادامه به برخی از توطئه های دشمنان این انقلاب اشاره کرد و گفت: همین اغتشاشات اخیر در کشور ریشه در دخالت دشمنان اسلام داشت و با این کار می خواستند ریشه های مستحکم این نظام را سست کنند؛ ولی بحمد خداوند منان هرگز در عملی کردن نقشه خود موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های این مرکز در دهه فجر انقلاب، ابراز داشت: برگزاری همایش سراسری طلاب دانشجو شیعه و سنی استان، سرکشی از خانواده‌های شهدای روحانی و دیدار با خانواده‌های آنان، تقدیر از مروجین وحدت و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری همایش سراسری روحانیون کردستان با اساتید دانشگاه و... برخی از برنامه ها ما در این دهه مبارکه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha