پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
همایش سلامت

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه همواره یکی از رسالت های خود را خدمت به طلاب و روحانیون و خانواده های محترم آنان می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی معاون اداری و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران در همایش سلامت و ارتقاء بهداشت در جمع طلاب شهرستان های استان تهران در رباط کریم، با تشریح خدمات رسانی این مرکز به طلاب و روحانیان تهرانی، اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه همواره یکی از رسالت های خود را خدمت به طلاب و روحانیون و خانواده های محترم آنان می داند.

معاون اداری و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران افزود: در زمینه های فرهنگی و رفاهی خانواده های طلاب، آموزش سلامت و ارتقاء بهداشت طلاب، تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون، تقدیر از نخبه های حوزوی و دانشگاهی طلاب و فرزندان آنان، و همچنین خدمات دیگر که همه‌ی آنها از برکات وجود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد، به طلاب و روحانیان تهرانی ارائه می‌شود.

وی گفت: در سال‌های اخیر با تدابیر ارزشمند رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، خدمات مرکز متنوع گشته و از منظر کیفی، رشد قابل قبولی داشته است که طلاب و روحانیون نیز به آن اذعان دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: یکی از برنامه‌هایی که مورد استقبال طلاب واقع شده است، برگزاری همایش کارگاهی آموزش سلامت و ارتقاء بهداشت جسم و روان می باشد که برای اولین بار در تهران و با حضور طلاب مدارس علمیه شهرستان های استان تهران برگزار می‌گردد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha