شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ - امام جمعه نوشهر

حوزه/ امام جمعه نوشهر با اشاره به این که توطئه جدید آمریکا و صهیونیست ها با هدف نابودی کامل قدس شریف کلید خورده است، تصریح کرد: امت اسلامی به ویژه سران خائن عربی باید به سکوت مرگبار خود در برابر این جنایت آشکار آمریکا و صهیونیست پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی مذهبی غرب استان به دیدار اخیر رؤسای مجالس کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ایشان در این دیدار فرمودند، فلسطین باید به مسأله نخست امت اسلامی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی نباید بگذارند نظام سلطه به بهانه های مختلف ذهن ها را به مسائل حاشیه ای مشغول کند.

وی با اشاره به این که متأسفانه عدم وجود یک وحدت رویه همواره یکی از مهم ترین مشکلات جوامع اسلامی در برابر ایستادگی در برابر نظام سلطه بوده است، خاطرنشان کرد: اگر همه ملت های مسلمان جهان با هم متحد می شدند، امروز دیگر خبری از نظام های سلطه گر در جهان نبود.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که رژیم جعلی اسرائیل هفت دهه است که از سوی استعمار پیر بر فلسطین مسلط شد و همچون غده سرطانی در منطقه به وجود آمد و رشد کرد، بیان داشت: امروز این رژیم جعلی بلای جان کشورهای اسلامی منطقه شده که با وحدت امت اسلامی می توان آن را نابود کرد.

وی با بیان این که متأسفانه تفرقه و اختلاف میان مسلمانان موجب گستاخی بیشتر آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، گفت: اگر امت اسلامی برای نابودی کامل اسرائیل متحد شوند به طور حتم این غده سرطانی از منطقه نابود خواهد شد.

این استاد حوزه با اشاره به این که دشمنان با هدف ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی اختلاف و تفرقه میان مسلمانان را دنبال می کنند، افزود: متأسفانه در طی سال های اخیر به دلیل جنگ با تروریست های تکفیری مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود.

حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که جنایت های رژیم صهیونیستی در طول دهه های اخیر بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: این رژیم کودک کش انسان های بی گناه بسیاری را در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به این که رئیس جمهور آمریکا باید رویای تبدیل قدس اسلامی به قدس یهودی را با خود به گور ببرد، تصریح کرد: این یک خیال خامی است که ترامپ دیوانه در سر پرورانده است و حضور جدی همه مسلمان ها در اقصی نقاط عالم، سیلی محکمی بر چهره  استکبار جهانی خواهد بود.

امام جمعه نوشهر با بیان این که اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نشان دهنده عمق کینه دشمنان علیه اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم کشورهای اسلامی به ویژه سران آنها با وحدت و همبستگی این فتنه جدید آمریکایی ها را خنثی کنند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول دهه های اخیر بزرگترین جنایت های جهان را علیه بشریت مرتکب شده اند، خاطرنشان کرد: اقدامات جنایت کارانه این دو کشور در اقصی نقاط جهان به ویژه خاورمیانه، ملت های مسلمان منطقه منطقه بی خانمان و آوره کرده است.

وی با اشاره به این که توطئه جدید آمریکا و صهیونیست ها با هدف نابودی کامل قدس شریف کلید خورده است، تصریح کرد: امت اسلامی به ویژه سران خائن عربی باید به سکوت مرگبار خود در برابر این جنایت آشکار آمریکا و صهیونیست پایان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha