پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید به آن صرف یک مسئله سطحی نگریست؛ چراکه در پشت پرده آن یک برنامه‌ریزی مفصل از سوی آمریکایی‌ها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز درجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به موضوع مهم نفوذ در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان به دنبال آن هستند  تا از هر طریقی در میان مردم ما نفوذ کنند و برای رسیدن به این هدف شوم خودشان از نفوذ هایی از جنس اقتصادی، امنیتی و فرهنگی بهره می برند.

وی افزود: یکی از راهکارهایی تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرایی شدن مولفه های اقتصاد مقاومتی در کشور است و این را هم بدانیم کسانی که از این مولفه اساسی غفلت می کنند از تقوای لازم برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: مسئولان نفوذ فرهنگی دشمنان را جدی بگیرند و در مقابله با آن نقشه راه صحیحی را ترسیم کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با روحیه ولایت مداری و حضوری پرشور و همیشگی در صحنه  های مختلف  دشمن را بیش از گذشته با شکست مواجه کرده است و عزت ایران اسلامی را بیش از گذشته در عرصه داخلی و بین المللی فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد:  ایران اسلامی پس از انقلاب مردمی و اعتقادی خود با شکست طاغوت و استکبار، توانسته به قله‌های رفیع عزت و افتخار در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دست یابد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که نباید به آن صرف یک مسئله سطحی نگریست چراکه در پشت پرده آن یک برنامه‌ریزی مفصل از سوی آمریکایی‌ها در جریان است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود

حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: یکی دیگر از آسیب هایی که خانواده های ما و به تبع آن جامعه ما را تهدید می کند نفوذ امنیتی دشمن است و چنانچه خانواده ها نتوانند از این توطئه جلوگیری کنند با خسارت های جبران ناپذیری روبه رو خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز اگر صحبت از صدور انقلاب اسلامی است و از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نظامی عزتمند یاد می شود، اقتداری است که به تأسی از حرکت حسینی است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن تهاجم های فرهنگی به راه انداخته و نیاز است که جوانان و نوجوانان کشورمان بیش از گذشته با فرهنگ حسینی ارتباط پیدا کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha