پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن بیاتانی

حوزه/ برگزیدگان چهارمین جشنواره شعراشراق، ۴۱ نفر می باشند و از این تعداد ۴ نفر برگزیده ویژه و در بخش بین الملل ازطلاب غیر ایرانی نیز ۹ نفر برگزیده شده اند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حسن بیاتانی امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره بین المللی شعر اشراق«ویژه طلاب» که در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد اظهار داشت: 1هزار و 408 اثر از 338 شاعر طلبه به دبیرخانه چهارمین شعر اشراق ارسال شده و  از این میان 70 نفر از حوزه علمیه خواهران و سایرین طلاب برادر بودند.

دبیر علمی جشنواره بین المللی شعر اشراق با بیان اینکه از 4زبان بین المللی و 158 اثر از شعرای طلبه غیر ایرانی، به دبیرخانه ارسال شده است گفت: از کل تعداد آثار، 1 هزار 268اثر در بخش شعر کلاسیک، 68 اثر در بخش کودک و نوجوان، 167 اثر دربخش موضوعی و 130 اثر در بخش شعر نو بوده است.

بیاتانی  اظهار داشت: از میان آثار رسیده از طلاب غیر ایرانی، 9 اثر در بخش شعر نوع، 17 اثر در بخش کلاسیک و 3 اثر نیز در بخش کودک و نوجوان به دبیرخانه چهارمین جشنواره شعر اشراق ارسال شده است. وی افزود: برگزیدگان چهارمین جشنواره، 41 نفر می باشند و از این تعداد 4 نفر برگزیده ویژه و در بخش بین الملل ازطلاب غیر ایرانی نیز 9 نفر برگزیده شده اند.

۴۰/۳۱۳

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha