پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران به دروغ پراکنی های رسانه های بیگانه توجهی نمی کنند، گفت: ملت فهیم، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی خود از قدرت تحلیل و هوش بالایی برخوردار هستند و نیازی به این گونه رسانه های دروغ پرداز ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی به اقدام اخیر شبکه معاند بی بی سی در انتشار فیلم انتخاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این رسانه استعماری سال هاست به دروغ پراکنی علیه نظام اسلامی مشغول است.

وی با بیان این که حمایت شبکه بی بی سی از فتنه سال 88 و اغتشاش گران در حوادث اخیر کشور کاملاً آشکار شده است، افزود: این رسانه معاند و دروغ پرداز به تبلیغات منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند انتقام شکست های چهل ساله سردمداران خود را از ملت و نظام اسلامی بگیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که این رسانه معاند در حوادث اخیر به صورت شبانه روزی علیه انقلاب و نظام اسلامی به دروغ پراکنی و اتهام زنی مشغول بود، تصریح کرد: پشت پرده اهداف و فعالیت های این رسانه بیگانه برای ملت ایران کاملاً روشن است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران به دروغ پراکنی های رسانه های بیگانه توجهی نمی کنند، خاطرنشان کرد: ملت فهیم، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی خود از قدرت تحلیل و هوش بالایی برخوردار هستند و نیازی به این گونه رسانه های دروغ پرداز ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بی بی سی فارسی پس از شکست های متعدد در طی سال های اخیر، به تازگی اقدام به انتشار فیلم انتخاب مقام معظم رهبری در سال 68 کرده است، گفت: هدف این رسانه معاند ایجاد شبهه در میان مردم به ویژه نسل جوان با توجه به حوادث اخیر در کشور بوده است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که این فیلم کامل نیست و  این رسانه دروغ پرداز و معاند با هدف خاصی تنها بخشی از فیلم را پخش کرده است، تصریح کرد: طبق قانون اساسی مصوب سال ۵۸، مرجعیت یکی از شروط رهبری بود، اما تعدادی از اعضای خبرگان اعلام می‌کنند که در جریان بررسی مسأله رهبری در بازنگری قانون اساسی، امام اعلام کرده‌اند مرجعیت را لازمه و شرط رهبری ندانسته و اجتهاد را کافی می‌دانند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که بر اساس همین نظر امام خمینی(ره)، نام آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان گزینه رهبری مطرح می‌شود، گفت: اما چون هنوز بازنگری قانون اساسی به پایان نرسیده، تصمیم می‌گیرند تا رفراندوم اصول بازنگری‌ شده قانون اساسی، ایشان به عنوان رهبر موقت تعیین شود و پس از رفراندوم، رأی‌‌گیری مجدد با توجه به قانون جدید انجام شود که بعد از تصویب قانون اساسی، رهبر معظم انقلاب بار دیگر به طور دائم انتخاب شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه افکنی و دروغ پراکنی جبهه کفر علیه انقلاب و نظام اسلامی هیچ گاه پایانی نداشته و ندارد، افزود: معاندان و مخالفان انقلاب به دلیل شکست های متعدد آنها در چهار دهه اخیر سال ها است که به طرق مختلف به دنبال انتقام گیری از این مردم هستند.

امام جمعه محمود با اشاره به این که در همین حوادث اخیر به خوبی مشاهده کردیم که دشمنان انقلاب چگونه از احساسات پاک مردم کشورمان سوء استفاده کردند، گفت: آنها از اعتراض ها و انتقادات مردم نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی در جهت منافع شوم و خطرناک خود که ضربه زدن به انقلاب و نظام بود استفاده کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مردم هوشیار کشورمان به سرعت از اهداف پلید و خطرناک دشمن باخبر شدند و صف خود را از صف اغتشاش گران و اخلال گران جدا کردند، افزود: عناصر فتنه وقتی دیدند که مردم با آنها همراهی نمی کنند به تخریب اماکن عمومی و حمله به برخی نهادهای حساس کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران، آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین امامزادها و مساجد را نوعی جسارت و اهانت آشکار به مقدسات دینی و آرمان های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: این ایرانی مسلمانی حاضر نمی شود پرچم کشورش را به آتش بکشد و به نمادهای مذهبی جسارت و اهانت کند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دست بیگانگان در حوادث اخیر کشورمان کاملاً آشکار است، گفت: رییس جمهور و دیگر مقامات آمریکایی ها به صورت علنی آشوب و اخلال در کشور را مدیریت می کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر پایانی بر خواب رویایی دشمنان و بدخوهان انقلاب اسلامی بود، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر اجازه میدان داری به فتنه گران داخلی و خارجی را ندادند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران باید هوشیار باشند چون دشمنان دست از فتنه انگیزی علیه این نظام و انقلاب بر نخواهند داشت، گفت: آنها همواره به دنبال روزنه ای برای نفوذ در کشورمان هستند که باید با هوشیاری و همچنین اقتدار توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود رسالت مسؤولان در رفع مشکلات و معضلات اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و افزود: مسؤولان باید با مدیریت صحیح در حوزه اقتصاد، وضعیت معیشتی مردم را ساماندهی کنند تا دغدغه ها و مطالبات به حق مردم تأمین شود.

وی یکی از عوامل ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی را بدبینی مردم نسبت به مسؤولان نظام و به ویژه رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: این راهبردی که دشمنان و معاندان انقلاب برای براندازی دنبال می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha