پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای برنامه سبک زندگی اسلامی(زندگی به رنگ خدا) در بقاع متبرکه این استان خبر داد .

 حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه جامعه هدف در این طرح، زنان و دختران جامعه هستند بیان داشت: این طرح به همت طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان در دو امامزاده زیدبن علی(ع) خرم آباد و امامزاده قاسم(ع) بروجرد در حال اجراست .

وی با اشاره به اینکه مبلغان پس از آموزش های لازم اخذ شده از قم در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان لرستان به تبلیغ و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه مشغول تبلیغ هستند خاطر نشان کرد: آموزش های های تبلیغی در سه رشته ازدواج و تحکیم خانواده،تربیت فرزند و مهارتهای فردی برای مخاطبان برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه متاسفانه امروز جوانان و خانواده ها با آسیب های اجتماعی متعدد درگیر هستند اظهار داشت:ارائه آموزش های مهارتی و فردی بر مبنای آموزه های دینی و قرآنی برای مقابله با این معضلات فرهنگی ضروری است لذا نقش مبلغان در کاهش آین آسیب ها بیش از پیش پررنگ خواهد شد .

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در نظر دارد طرح تبلیغی زندگی به رنگ خدا را در مدارس ،دانشگاهها و آموزش عالی نیز برگزار نماید افزود:در این خصوص تمهیدات لازم با مبلغان و طلاب کارآمد برای تبلیغ و اجرای سبک زندگی اسلامی در بین جوانان اندیشیده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha