پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشگاه داکوتای شمالی «هفته میان  ادیانی» برگزار می کند

حوزه/ مراسم سالانه «هفته میان ادیان» از ۲۸ ژانویه تا ۲ فوریه ادامه داشته و در آن شرکت کنندگان می توانند از مساجد، کلیساها و دیگر مراکز مذهبی شهرشان بازدید به عمل آورند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» دانشگاه داکوتای شمالی در گرند فورکس واقع در ایالات متحده، با برگزاری مراسم سالانه «هفته میان ادیان» بازدید از مساجد، کلیساها ، کنیسه ها و معابد این شهر را برای شهروندان آسان می سازد.

در بیانیه منتشر شده توسط این دانشگاه، برنامه بازدید از مراکز مذهبی در این شهر ایالت داکوتای شمالی، از روز 28 ژانویه آغاز شده و تا 2 فوریه ادامه خواهد داشت. در بیانیه منتشر شده آمده است: فعالیت های امسال فرصتی به وجود می آورند تا مردم صدای عدالت و صلح را که سخن مشترک تمامی میان ادیان حقیقی در همسایگی ما هستند را بشنوند.

نشست های این هفته میان ادیانی شامل دعا و عبادت در کلیسای کریستوس رک لوتران، مراسم مذهبی در کنیسه یهودیان و بازدید از مسجد مسلمانان می باشد. شرکت کنندگان همچنین فرصتی پیدا می کنند تا با پیروان ادیان شناخته شده در جهان آشنایی پیدا کنند.

گفتنی است حضور در نشست ها رایگان اعلام شده و عموم مردم با پیشینه های دینی و قومیتی مختلف می توانند در این گردهمایی حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha