شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اذان

حوزه/ نخستین دوره مقدماتی آموزش مکبری و اذان در رده سنی بالای ۱۵ سال به همت دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نخستین دوره مقدماتی آموزش مکبری و اذان در رده سنی بالای 15 سال در هفته جاری در این مکان مقدس برگزار می‌شود.
این دوره به منظور ارتقاء سطح مکبریّن نمازهای جماعت مساجد و مدارس شهر مقدس قم و شناسایی افراد مستعد برای اجرای برنامه‌های اذانگاهی اجرا خواهد شد.
پس از فراخوان اولیه، تعداد قابل توجهی از علاقه مندان، در این طرح ثبت نام کردند و پس از انجام مصاحبه اولیه و احراز شرایط، تعداد 40 نفر برای شرکت در این دوره دعوت شده‌اند.
عناوین و سرفصل‌های این دوره شامل صوت و لحن اذان و تکبیر، دعاخوانی، احکام نماز، حُسن اجرا و آداب اذان و تکبیر و صحت قرائت اذکار خواهد بود.
حجت الاسلام محمدپور از ادعیه خوان های نمونه کشوری، حجت الاسلام شاهینی مسئول مرکز پاسخگویی و مشاوره مسجد مقدس جمکران و قاریان ممتاز و بین المللی قرآن کریم آقایان حاج سید رضا محمدی، حاج علی علیزاده و حاج مهدی فروغی در این دوره مباحث را برای شرکت کنندگان تبیین خواهند کرد.
گفتنی است: به شرکت کنندگانی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کرده و امتیاز لازم را کسب کنند، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha