شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام منتشلو

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: امروز جنگ اصلی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی در فضای مجازی و در شبکه های ماهواره ای است.

حجت الاسلام علی محسن منتشلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز دیگر همانند سابق جنگ توپ و تانک نیست؛ بلکه شیوه جنگ و نبرد دشمن بسیار تفاوت کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ادامه داد: امروز جنگ اصلی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی در فضای مجازی و در شبکه های ماهواره ای است و این جنگ صدها بار خطرناک تا از جنگ سخت است.

این کارشناس دینی در ادامه با اشاره به اینکه میزان بالای سرمایه گزاری کشورهای غربی به ویژه آمریکا در فضای مجازی علیه کشورهای همانند جمهوری اسلامی اصلا قابل بازگو نیست، گفت: هزاران میلیون دلار توسط کشورهای غربی و دشمنان جمهوری اسلامی هر روزه در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی صرف تخریب این نظام می شود و هدف اصلی آنان نیز جوانان هستند.

وی به یکی دیگر از اهداف دشمنان از جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد شبهات دینی، جدایی انداختن بین نسل های مختلف انقلاب و ... از دیگر اهداف این همه هزینه مالی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان قروه افزود: لذا طلاب و کسانی که متولی امور دینی و فرهنگی هستند، باید خطر فرهنگی را به خوبی بشناسند و با نشر اصول ناب اسلامی از به بیراه رفتن جوانان و ... کشور جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام منتشلو اظهار داشت: البته نباید متولیان فرهنگی و دینی بدون برنامه وارد فضای مجازی و مقابله با دسیسه های دشمنان شوند، بلکه کسانی که متولی این جنگ نرم در داخل کشور هستند باید تسلط کاملی هم بر علوم اسلامی و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی داشته باشند و نیز اینکه با ترفندها و دسیسه های دشمنان به خوبی آشنا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha