پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیپور تبلیغات اسلامی قاین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای اجرای بهتر برنامه‌ها در ایام الله دهه مبارک فجر، ۷۰ مبلغ اعم از مستقر، طرح هجرت، بومی و اعزامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین خواهند کرد.

حجت الاسلام  احمد علیپور در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به برخی از فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائن، اظهار داشت: در دو ماه اخیر، چندین روحانی و مبلغ در سطح روستاهای رزدنبل، خشک، باراز، گرماب و مهدی آباد مستقر شده اند.

وی با بیان این که  در حال حاضر 30 روحانی مستقر و طرح هجرت روستاهای این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، افزود: استقرار روحانی و مبلغ در روستاها منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و لذا تلاش می‌کنیم زمینه استقرار مبلغ دینی را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برای اجرای بهتر برنامه‌ها در ایام الله دهه مبارک فجر، ۷۰ مبلغ اعم از مستقر، طرح هجرت، بومی و اعزامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین خواهند کرد.

وی  تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین اندیشه‌های امام راحل، بیان احکام دینی و شرعی، برگزاری گفتمان دینی در مدارس با موضوع انقلاب اسلامی از برنامه‌های مبلغان در سطح روستاها خواهد بود.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به روستاهایی که متقاضی روحانی هستند و فاقد روحانی مستقر یا طرح هجرت باشند، روحانی نیز اعزام خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیپور اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ روحانی مستقر و طرح هجرت در سطح روستاهای این شهرستان به صورت دائم مشغول به فعالیت می باشند که مناسبتهای ملی و مذهبی را در طول سال برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha