جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کریم النوری از فرماندهان بسیج مردمی عراق

حوزه/ کریم نوری گفت: اتهام های وزیر کشور بحرین به بسیج مردمی عراق، بی اساس و باطل است و هدف آنها فرافکنی بحران داخلی بحرین و منتقل ساختن آن به خارج است تا بتوانند کشورهای بین الملل و منطقه را برای تایید رژیم خود تحریک کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به تازگی وزارت کشور بحرین، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و بسیج مردمی عراق و حزب الله لبنان را به آموزش نیروهای انقلابی بحرین برای ترور مسئولان این کشور متهم کرد.

در واکنش به این اتهام بی اساس که به صورت دوره ای از سوی مسئولان بحرینی تکرار می شود، کریم النوری از مسئولان بسیج مردمی عراق این اتهام را رد کرد و گفت: مسئولان آل خلیفه برای نجات رژیم خود می خواهند ما را متهم کنند.

وی افزود: اتهام های وزیر کشور بحرین بی اساس و باطل است و هدف آنها فرافکنی بحران داخلی بحرین و منتقل ساختن آن به خارج است تا بتوانند کشورهای بین الملل و منطقه را برای تایید رژیم خود تحریک کنند.

این فرمانده بسیج مردمی ادامه داد: ما در بسیج مردمی با داعش مبارزه می کنیم و ماموریتی جز مبارزه با داعش نداریم و از سوی دیگر گوش به فرمان دولت عراق هستیم و دولت عراق نیز موضع روشنی دارد و از این رو این اتهام های باطل و بی اساس را رد کرده و از مسئولان آل خلیفه می خواهیم به جای این اتهام پراکنی ها به بررسی شرایط ملت خود و درد و رنج و مشکلات آنها بپردازند و به جای فرافکنی، راه چاره ای برای بحرانخود پیدا کنند.

نوری تاکید کرد: مشکل بیشتر نظام های عربی این است که در رفتار خود با ملت و مردم خود تامل نمی کنند و فقط تلاش می کنند بحران های خود را به خارج منتقل کنند و کشورهای دیگر را بیهوده متهم کنند، اما ما به آنها اعلام می کنیم بسیج مردمی هیچ گاه در مورد ضربه زدن به هیچ کشوری به ویژه بحرین فکر نکرده و نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دولت بحرین جنایت های بزرگی را علیه مردم خود انجام داده و در این زمینه توطئه چینی می کند و همواره تلاش می کند برای توجیه جنایت های خود این مردم مظلوم را به دریافت حمایت از خارج متهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha